[『新囡推介』]大波波上環 Viola


索女 Viola
樣貌:4/5 算幾靚女 有D女朋友Feel
身材:5/5 上圍大 身材平均 36 24 34
服務:4/5 有侍浴 吾吹鍾
技術:4/5 夠主動 口功一流
http://www.jfun111.com/girl.asp?id=96


平時睇人寫報告就多,今次因食左件正女女,所以學下人地寫下報告出來,益下街坊...
我今日放假悶悶地在家上網,係jfun111到睇到個女女好靚,睇到我心旭旭,我2話不說就上去睇下堅定流先,去到門口按左2下鍾仔,有個棕色長頭髮既女女開門,我同佢眼神交流左幾秒,我成個人呆左,嘩..好索呀,我覺得佢真人仲索過d相,+上佢著件吾係好多布既3,佢波波好大,仲好好笑容,吾似個d苦口苦臉的,我估係有c cup以上,又圓又大,不過吾肥24寸腰仔,身材好fit..
吾講立即去馬.入到房傾左一陣,佢就同我去沖涼,幫我除3,又有放好,有侍浴,幫我查泡泡好溫柔,對手又好滑,+上佢對大波波,真係睇見都興奮,
上床我訓係到,佢開始慢慢咁錫我d敏感位(耳仔,linlin)等等,再用條利係個d位到拉下拉下,真係好舒服,女女吹功吾錯,佢吹蕭好落力,啜啜聲, 吾會好趕時間,條利又會轉轉下,好爽嫁,吹左幾分鍾到我有d頂吾住,就叫停佢,上馬了,一開始我要佢在上面,我可以睇住佢對大波波係到彈下彈下,好過引,玩左10分鍾到我換到我係上面,中出佢haha 過多一陣玩完, 比家用走人
第一次報告,寫得吾好別罵,可留言比d意見..下次會更好的



arrow
arrow
    文章標籤
    一樓一 sex 囡囡 性愛
    全站熱搜

    fj43800 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()