吹簫消魂,波波迷人,口爆天后


吹簫消魂,波波迷人,口爆天后
http://www.jfun111.com/girl.asp?id=78
樣貌 : 3/5 囡囡唔算靚,有成熟女人味
身材 : 3/5 5'4左右,級手真波,啡Lin,
技術 : 4.5/5 高級環保吹奏,高級騎功,
服務 : 4.5/5 做愛 吹蕭 出火 69互舐 舒服保健 夾腸仔 毒龍鑽 口爆 顏射 制服誘惑

過程 :
巳經試過,入開YL翻砌佢,不過玲玲真係幾難Book,去到都要等成半個鐘先有得食。開門見到囡囡,佢認得我,囡囡對車頭燈真係好鬼吸引,身材真係冇得頂,佢嘅皮膚真係好白好滑。之後都係除衫去洗白白果啲嘢。侍浴好仔細,招呼週到,乾身上牀都係由囡囡先服侍我,全程冇偷懶,高級環保吹,舒服到不得了。用口同我帶套,都係好例牌動作,先女上,佢un完就到小弟ShowTime,轉咗幾個pose,最後就男上加速完事。囡囡有問我想唔想口爆,我話好,最後爆晒入佢個口度!好舒服

總結 :
成熟女人味,服務態度好,仲有口爆提供


arrow
arrow
    文章標籤
    一樓一 sex 囡囡 性愛
    全站熱搜

    fj43800 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()