[『新囡推介』]9龍城大波波Monica


  Monica

             http://www.jfun111.com/girl.asp?id=116




好耐無寫報告啦,見今日得閒,寫一下上個周未去9龍城洗樓,食左件好野,寫出黎同各位c兄分享下....
上個周未小弟去左9龍城洗樓,遇到個又大波又幾靚女既Monica ,佢係9龍城開工,收費HK$ 380 ,呢個價錢都算合理,比起D收得貴,又無質素同服務個D好好多,+上Monica 淨賣一招女中簫都值回票價,長細吾多講,只講重點..
洗完身之後,正當我以為佢要攞毛巾比我之際,Monica卻突然踎係我『根』前,張開佢個口然後將我整條肉棍活生生咁吞入口,當時我既感覺真係相當興奮,佢個口濕濕暖暖的,好有壓迫感,到佢用舌頭慢慢轉時,我全身好似比電電既感覺,碌野就愈來愈硬.之後我就將佢壓下,對準佢既肉洞不斷強攻,插左百零下左右,我終於比佢K.O.左 呵呵..洗身比家用走人

arrow
arrow
    文章標籤
    一樓一 sex 囡囡 性愛
    全站熱搜

    fj43800 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()