[『靚囡推介』]一個比我覺得好有feel 既女女 JAY


今日係JFUN111到見到有個新女女 JAY 睇相我而覺得好正,即刻飛身去西環找佢,去到樓下 打比佢唔洗等即上,(要比來電顕示)
女女 JAY
樣貌 – 性感女神, 笑容甜美,
皮膚 – 白滑冇得頂 (請睇相)
波波 – 34絕對冇老點, 應該係C, 一隻手揸唔晒, 又圓又挺
身形 – 34C 25 35 你地話,吾洗我講

服務 – 細心有侍浴,做野積極吾馬虎
入房後都係例牌菜,傾幾句,去沖涼,阿JAY好落力, 全身該洗既都洗乾淨,中逃伸手過去摸下小妹妹,幾下就出水.沖完上到床都係個d, 錫下Lin Lin然開始吹,但係就非常有敬業精神好努力,吹功吾錯,好鬼舒服,吹左一陣事不宜遲馬上上馬,都係離不開男上,女上,推車等等,都係個d吾講咁長細,各位自己去試下就知啦!!!!我玩左幾種花式,將佢轉來轉佢,阿jay都無咋型,仲係保持佢個種殺死我既甜美笑容...又正又索..
最後總結: 女女樣子美,身材正,服務好是一個不錯的選擇,一定吾會覺得晒錢.. http://www.jfun111.com/girl.asp?id=310







arrow
arrow
    文章標籤
    一樓一 sex 囡囡 性愛
    全站熱搜

    fj43800 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()