close

[『靚囡推介』]35D 身材一絕 服務一流的美琪



美琪 http://www.jfun111.com/girl.asp?id=411
樣貌: 3/5
身材: 4/5 (波型超靚,完全走肥, )
技術: 3.5/5
服務: 4/5
過程: 今日細佬痕痕哋, 走去發利大廈 搵美琪, 其實今次都唔知係第幾次搵佢, 不過都仲好好玩, 次次都滿意咁走。講返今晚話說7點幾上到去, 咁啱無c hing喺度, 今日佢著住件黑色喱士胸圍加條紅色格仔短裙仔應門 , 好淫又嗲咁叫「靚仔」,順利入閘, 入到去吹咗幾句,跟住沖涼, 先嚟正面搽沐浴液, 好仔細, 唔係求撚其嗰隻 , 之後轉身, 先用波波幫我背脊搽沐浴液, 之後用對手洗車底, 超爽 到上床, 我同佢講今日著條短裙仔好sexy, 佢竟然話著住俾我睇, 之後佢就著住錫Lin同我 吹, 我又搓佢對靚奶, 又用手指掃佢塊田 (不過無指插, 下次試吓先得 ), 吹咗幾分鐘, 過膠上馬, 佢先嚟背對騎乘, 之後 轉狗仔 , 可能今日佢著住條短裙仔再加上佢按住牆身鏡睇住佢對靚奶係咁俾我衝撞上下咁fing, 而且佢全程真水真叫聲, 我好撚high,不能控制節奏 , 就係咁爆咗, 之後同我洗乾淨, 本來諗住同佢吹多陣水, 但係見有c hing喺門口等入閘, 無謂要其他c hing硬膠膠,所以放低家用就走


arrow
arrow
    文章標籤
    一樓一 sex 囡囡 性愛
    全站熱搜

    fj43800 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()