前奏和做愛都好投入的女女--思思


姓名: 思思
網址: http://www.jfun111.com/girl.asp?id=71
樣貌: 4/5
身材:3.8/5
技術: 4/5
服務: 4/5
過程: 第一次去觀塘玩按鐘睇完5個房的女女最後都係選了思思 ,起碼有身材亦OK 。入閘後例牌貨幫冲凉清潔小弟弟咁(手勢温柔)。之後小弟大字型睡係張床處等思思來服侍,女女先好温柔咁慢慢鍚我全身感覺有點女朋友Feel,到錫到大脾內側時好似觸電咁手就在上下套弄緊我小弟弟,錫咗一陣之後女女幫我帶套吹奏開始時先用脷尖係龜頭處玩一輪 ,然後慢慢上下咁吞食隻手就幫我掃下袋袋,我索性企起身由另一個位睇女女幫我吹視覺享受Good ,口技亦算唔錯但勝在夠投入(陀地女好少有),吹奏時女女的眼神接觸亦好好Feel。小弟弟這時已經比鐵筆還要硬就同阿思思來個狗仔式,進入時有些少壓迫感但不理咁多我一野就入到盡簡直爽爆,女女都叫了出來跟住我一輪狂揷後阿思思的小妹妹也有反應,再換個正常位做時見到女女個樣好冧咁,再次揷入有分泌而女女隻腳有咁大就劈開咁大,小弟今次直情盡在過隱之中 。一路做隻手就不停咁玩佢粒提子(硬晒)。最後捉實阿思思條腰快揷一輪之後忍都忍不了就爆漿完事。整體來說女女的服侍和身材算唔錯,但最重要係阿思思做愛時不論前奏或埋牙時都很投入。

arrow
arrow
    文章標籤
    一樓一 sex 囡囡 性愛
    全站熱搜

    fj43800 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()