close

[『靚囡推介』]34c超級白凈既miss


姓名: miss http://www.jfun111.com/girl.asp?id=279
樣貌: 4/5-樣子斯文
身材: 3.5/5-超級白凈
技術: 3.5/5-口技唔錯
服務: 3.5/5-真情投入
過程:今日見無聊,又係糧頭,路經太子,拿部手機上網睇下有無野好食.找到大南街有個女女叫miss,好似幾好,上去睇下,上到去女女開門,我見同上網d相差吾到,我就立即入閘,入閘後miss除衫.身材標準,胸好大,34c,皮膚超白凈,上床後先錫linlin再用口幫我上套吹簫,好投入一路吹時另一隻手就掃袋袋,技術唔錯好舒服嘅感覺,最怕係啲唔識吹亂咁來搞到痛個種。miss幫我吹了一輪之後瞓係我上面,再慢慢放我枝鐵筆入佢小妹妹處,然後坐起身條腰不停咁搖動。估唔到條女女咁識玩而且個節奏安排好似當我男朋友咁。miss在上面搖了幾分鐘之後,由我做番主動在上面抽揷。條女女越吊越興奮佢下面好有反應仲叫我唔好停(完全感覺到),睇miss個興奮的樣子自己都興奮加多幾分力抽揷佢,叫床聲不絶但好吸引,做緊途中女女直情捉實我來借力,佢條腰就不停地上下搖動,我就係咁錫佢粒提子miss都爽到爆,俾佢搖了分幾鐘之後我想忍都忍唔到爆晒漿,感覺真係好爽自己條女都無試過咁主動。


arrow
arrow
    文章標籤
    一樓一 sex 囡囡 性愛
    全站熱搜

    fj43800 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()