福樂洋洋


今日趁早左收工本來約左朋友起廟街食飯吹水,
但朋友突然打來話要攪埋d手尾先走得要遲d到!
無法啦,而家搵食艱難我又早到左少少唯有等等佢囉
收到風福樂最近多左好少囡囡,見有時間梗係上去洗下
樓睇下咩環境先啦,上到去都見到好多ching都起度洗
緊樓,見咁多人,就搭lift上到頂洗落黎,好多間門口都掛著
"稍後片刻"駛唔駛咁爆呀
見到遠處見倒有個ching從房出來,隱隱見到伊人少少,身型
好似幾好,就禁下鐘睇精楚佢先
開門見倒尹人樣子ok,笑容可窮
身裁:雙峰激突,身型適中,不太瘦,本人唔鍾意太瘦既囡囡
問清楚價錢,好就你!

得知囡囡芳名叫洋洋,流利廣東話,對我呢d咁普通既話普通
既人來講方便好多。
囡囡侍浴細心,很用心幫我清洗,我成機試下佢身裁堅定流,
答案係堅過石堅!好彩啫!

囡囡泵骨既手勢一般,佢自都話泵得麻麻地, 算啦,我都趕時
間,入正題,吹蕭技巧唔錯喎,好舒服,加埋佢對乃係咁起我
大脾度磨下磨下 ~正!
帶套提槍上馬,可能佢都算瘦第一下入果陣有少少阻滯,要慢慢
入,都好窄下喎,ok已直搗黃龍,一路秋插一路睇佢咪咪浪下浪下
好洋眼,唔知叫洋洋係唔係有呢個意思呢?
經過幾百下秋插後一洩如泉,爽,出左野之後成個人都鬆晒!
囡囡都體貼陪我起床度訓下陣抖下,我當然老實不客氣繼續
秋下水先啦,無耐我朋友打來話大約十五分鐘倒到,都差唔多
啦,係時候沖涼走人,囡囡依然好細心幫我沖洗,超讚!
放底$350 走人,囡囡話月中會返番大陸,有興趣既ching要找緊
搵下啦



arrow
arrow
    文章標籤
    一樓一 sex 囡囡 性愛
    全站熱搜

    fj43800 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()