錦邦正宗 韓國妹




類型: 一樓一 囡囡名稱: Tina
網址: http://www.jfun111.com/girl.asp?id=121
樣貌: 4 身材: 5 分 技術: 4 分 服務: 5 分


囡囡幾高大,一問之下原來係正宗 韓國妹 ,個樣都ok靚,23~25到,個ball好能大,絕對真ball,

沖身好仔細,囡囡好好傾,好笑容,有bm冇水簫(不過我唔好),一路沖一路bm,

果對大燈頂住心口你都咪話野少!個陣唔理三7 廿一就車落去,

開頭輕車,以為止於此啦,點知憑住我堅毅不屈精神終於俾我攻陷,大車特車,搞左好耐先出去。


上到床,囡囡先用野噴下口,gum乾淨的囡我要去東莞玩model先遇到bor.....心里有數,今次唔會跌$喇!

由lin踢到大比先到小弟, 直係爽爆,幾他都係gum....一邊插一邊車,

佢叫聲好聽又够淫....一個pose插到爆,好快ko我,囡囡收音機好得,射完仲feel到佢下邊吸下吸下,我投降!

完事沖身仲好細心幫我洗,抵讚!


arrow
arrow
    文章標籤
    一樓一 sex 囡囡 性愛
    全站熱搜

    fj43800 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()